12. místo z Mistrovství Evropy 2015

Tento rok se Mistrovství Evropy uskutečnilo v Dánsku 15 km severně od města Aarhus, které bude hostit Mistrovství světa ISAF 2018 a zároveň bude první kvalifikací na OH 2020 do Tokia. Závodilo se v zátoce s jezerními podmínkami. Během rozjížďek chodily až 30 stupňové změny ( párkrát i více ), které se nadali moc předvídat. Vítr byl i dost poryvový. Závod to byl velmi těžký a plný emocí. Většina závodníků i trenéru nebyla spokojena s prácí komise. Hlavním problémem byly tradičně starty, ale ani stavění bojek se neobešlo bez chyb. Dvakrát jsme se dokonce během rozjížďky sjely dvě skupiny dohromady. To by se na takto důležitém závodě dít nemělo. Lze jen doufat, že komise do MS 2018 své umění vylepší a nebo bude vyměněna. 

Já jsem závod dokončila na celkovém 12. místě a 11. místě z Evropy. Není to nikterak úžasný výsledek, s kterým bych měla být spokojena. Již začátek závodu se mi příliš nevyvedl a to proto, že jsem hned v první rozjížďce byla přes čáru. Také jsem během kvalifikace po dlouhé době vyfasovala na jeden ze zaďáku žlutou vlajku za pumpování. To se mi již dlouho nestalo. Nemohla jsem si tedy již dovolit další chyby. Naštěstí ve finálových jízdách jsem jezdila na místní podmínky vcelku vyrovnané výsledky a pomalu jsem se posouvala výsledkami vpřed. Nakonec z toho bylo již zmíněné 12. místo. Spokojená bych však byla s umístěním do 8. místa. 

Po závodě jsem hned vyrazila domů, přebalila věci a vyrazila na první trénink do Ria. V Riu budu trénovat 14 dní a pak mě čeká Test Event.