14. místo z Palmy

Ne příliš vydařené finále. Včera jsem jednu rozjížďku pokazila a dnes jsem prozměnu byla přes čáru. Spadla jsem tedy na 14. místo. V poslední rozjížďce jsem se soustředila hlavně na dobrý start, po kterém bych mohla zajet pěkný výsledek, ale nepovedlo se. Teď z Palmy míříme do Hyéres, kde budeme pokračovat v tréninku. Už se těším na změnu :) Letošní rok je tak trochu zvláštní. Probíhají poslední kvalifikace a tak se na vodě odehrávají různé souboje. V holkách byl vidět finský boj o místo na OH a u kluků podobný souboj předváděli Poláci. U holek Sari blokovala Tulu, aby skončila hůře než na 11. místě. To se jí na konec vydařilo a měla by tak jet na OH Sari. V dalších zemích byli boje poklidnější. Například stále není rozhodnuto kdo pojede v holkách za GBR, ESP, DEN... Těmto zemím kvalifikace zřejmně bude pokračovat až do MS 2012. Jsem zvědavá jak to vše na konec dopadne.