14. místo ze Sail for Gold

Dnes skončil světový pohár v dějišti OH ve Weymouth. Po prvním skoro bezvětrném dni vítr pomalu sílil a sílil. Také jsme letos zažili poměrně dost deště a byla i docela zima. Odjeli jsme jen 8 rozjížďěk, protože pátý den závodu se kvůli silnému větru nedalo jezdit. Invalidi dokonce nejezdili dva dny. V noci ze čtrvtka na pátek foukalo v nárazech až 50 uzlů. Dnes se pak rozhodovalo v medailových rozjížďkách o stupních vítězů. V radiálech vyhrála Alison Young, která ukazuje, že byla po právu vybrána, aby reprezentovala Velkou Británii na OH. Na druhém místě skončila Sari Multala a třetí pak Annalise Murphy, která je v silném větru absolutně nejrychlejší na stoupačky.

Já jsem po horším začátku, kdy jsem se nechala první den ve slabém větru odnést proudem, pomalu zlepšovala. Nakonec jsem skončila na 14. místě ze 70 lodí a na 12. místě z dívek, které jedou na OH. Doufám, že na olympijádě zajedu do desítky. To je můj cíl. Musím tedy ještě trochu zrychlit :)

Teď se chystáme na devět dnů domů a pak zpátky do Weymouth na další trénink. Doma na nás s Kubou prozměnu čeká spousta nevyřízených věcí. Zase tedy žádný pořádný odpočinek :(

Video za třetího dne závodu: