Druhý trénink v Riu

Všem přeji krásný nový rok a hlavně zdraví a pohodu.  Pro mě je to rok olympijský a tak už silvestra jsme s Kubou strávili v letadle do Ria. První trénink letošního roku jsme naplánovali právě tam. Teď máme za sebou 6 větrných dní na vodě a před sebou druhý den odpočinku. V neděli 10.1. začíná mistrovství Brazílie, kterého se zúčastním společně s dalšími závodnicemi, které zde trénují na OH. Závod je to hlavně tréninkový a to na poznání místní vody. Já se musím zaměřit na zvládnutí zaďáků, které mě tu vůbec nejdou a pořád na nich dost ztrácím. Tyto ztráty se pak již nedají dohonit. Tento problém jsem řešila už na předolympijské regatě.

Tréninkovou partnerkou mi v Riu je Elizabeth ze Singapůru a Taťána z Běloruska. První dny jsme testovali převážně rychlost. Uvnitř zátoky na krátkých vlnách a na otevřeném moři ve velkých dlouhých vlnách. Ve druhé polovině týdne, kdy se zde objevily již další závodnice, jsme zařadili do tréninku i krátké rozjížďky. Dnešní trénink byl pak narušen velkou skupinou místních laseristů, kteří se k nám přidali a nastal neřiditelný chaos. Uvidíme jak bude probíhat místní závod.

Olympijská marína je stále ve výstavbě a zdá se, že ještě nějaký čas bude. Od naší minulé návštěvy se toho příliš nezměnilo. Je to tedy zatím nehostiné místo, kde kromě jedné buňky se záchodama a sprchou není prakticky nic. Ani po třech prosbách o hadici na umývání lodí jsme se nedočkali. Pak jsme to již vzdali a odsolujeme věci jen pod kohoutkem a nebo vůbec. Na závod se přesouváme do jiné maríny, kde snad již hadice bude.

Největší atrakcí v maríně je pro mě obouživelný autobus, který vozí turisty po zátoce. Já bych do něj asi nevlezla :) Přeci jen i v zátoce jsou někdy poměrně velké vlny. 

Toť z Ria zatím vše.... Mějte se krásně Verča a Kuba