MČR Laser Standard

 

O víkendu se na Nových Mlýnech odjelo MČR ve třídě Laser Standard, kterého se zúčastnilo 27 lodí. Počasí bylo v pátek větrné, v sobotu ráno měl vítr o něco méně síly, ale stále dost.Odpoledne se pak již nejezdilo, i když za pokus by to asi chvílemi stálo. V neděli již převládla lenos komise a nepokusila se ani o start, což někteří závodníci dost těžce nesli. Např. já jsem chtěla bojovat o bednu, od které mě dělily pouhé dva body. Snad příště :) Tentokrát zaslouženě vyhrál Martin Trčka, který nám v pěti ze šesti rozjížděk ukázal záda velmi z daleka. Druhý, na shodu bodů s třetím, byl Ivan Šenkýř a třetí skončil Víťa Lachner. Já jsem byla bramborová. Příští týden jedu na Máchovo jezero, kde se koná poslední závod série Melges Tour a též poslední pohárový závod v této třídě. Naše posádka SICF s kapitánem Jakubem Kozelským má našlápnuto na vítězství v obou seriích. Tak se těším jak to dopadne :)