Pořádně větrný svěťák v Hyéres

Letošní světový pohár v Hyéres byl po delší době větrný a vůbec ne málo. Kromě jednoho dne foukalo pořád přes 20 uzlů a některé dny kolem 30 uzlů a více. Počasí bylo poměrně chladné a komise na okruhu, kde jsme závodili, naprosto neschopná. Dvakrát jsme vyjeli na vodu, aby jsme se po dvou hodinách vrátili na břeh, protože nebyli schopní hodit bojky a pořádně zakotvit startovní loď. První den problém s kotvou řešili též dvě hodiny a tak jsme ve 20 - 25 uzlech kroužili zmrzlí kolem nich. Samotné rozjížďky pak už byly více méně v pořádku. Jen jednu zrušili těsně před cílem kvůli zmatku v bojkách. Bylo jich tam najednou o něco více a nikdo nevěděl, která vlastně platí :) Ten den naštěstí moc nefoukalo a tak nikdo ani moc neprotestoval.

Závod se mi vedl střídavě. Měla jsem slušné zaďáky, ale na stoupačku jsem ještě nebyla dostatečně rychlá. Taky jsem po měsíci trénování a závodění v kuse byla již unavenější. Na konec jsem tedy skončila na 15. místě z 82 závodnic. Měla jsem shodu bodů se 14. místem a 12. místo mi uniklo jen o pár bodíků. Za mnou pak naopak byla poměrně velká bodová ztráta. Myslím, že forma pomalu roste. Momentálně jsem na skoro tři týdny v Praze, kde začnu s náročnějším fyzickým tréninkem a 18.5. se přesouvám na trénink a závody do Anglie. Tam se od 4.6. jede další závod ze série světových pohárů a bude to pro mě poslední závodní prověrka před Olympijádou.

Video z Hyéres najdete zde:

 www.youtube.com/watch?v=aaNcEG0TfYo

Společné foto reprezentantů z Hyéres: