Světový pohár Malorka

Po třech dnech závodění ve slabém větru a nepříjemných vlnách se držím na 10. místě. Udělala jsem pár chyb, které mě stály pár bodíků. Dnes mi třeba po startu při obratu vypadlo kormidlo z ruky a nabourala jsem do jedné lodi na levoboku. Než jsem se vymotala, tak jsem byla skoro poslední. V tomto slabém větru se pak špatně dohání zbytek pole. Proto jsem byla v cíli se svým, sice nejhorším výsledkem, docela spokojená. Mohlo to dopadnou mnohem hůř. Ve druhé rozjížďce dne malinko přifouklo a tak jsme dokonce museli vyvažovat. V této rozjížďce jsem se držela na 4. místě, ale ke konci druhého zaďáku mě předjely ještě tři lodě a bylo z toho 7. místo. Takto jsem na tomhle závodě ztratila už víckrát. Je asi přeci jen poznat, že jsem si po MS dala větší pauzu než ostatní, kteří byli na závodech v Miami a je to můj první závod po delší době. Zítra pojedeme první den ve finálových skupinách a předpověď prozměnu slibuje slabou brýzu. Uvítala bych spíše nějakou změnu, abych si vyzkoušela jak na tom jsem vůči ostatním v silnějším větru. Slabého už bylo dost.