Trénink Cádiz

Všechny zdravím v nové sezóně. Psát moc nestíhám. Matýsek mě zaměstnává celý den. Ve volných chvílích cvičím, jím a spím :) V lednu jsem se snažila nabrat doma nějakou fyzičku a na konci ledna jsem odletěla do Cádizu na další trénink na vodě i na suchu. První týden jsem se připravovala fyzicky na suchu a od 8.2. trénuji na vodě a dále pokračuji i ve fyzické přípravě. První čtyři dny tréninku na vodě foukalo 20 - 30 uzlů a k tomu se přidaly obrovské vlny z moře. Z některých jsem měla opravdu respekt. Další čtyři dny pak foukal již střední a slabý vítr. Trénovala jsem společně s týmy z Belgie, Dánska, Francie, Německa a se závodnicemi z Irska a Singapuru. Tento týden by měli dorazit Angličanky a další Irové. Uvidíme jak nám bude přát počasí a s kým se domluvím na dalším tréninku. V plánu mám trénovat až do 27.2. kdy zde začínají závody. Klub se již pomalu zaplňuje loděmi. Pro mě to bude první závod od olympiády a tak jsem zvědavá jak se mi bude dařit. Pokud najdu chvilku času tak samozřejmě poreferuji :)